جعبه کمک های اولیه

جعبه کمک های اولیه

جعبه کمک های اولیه

جعبه‌ی کمک‌های اولیه، نخستین و مهم ترین تجهیزات پزشکی است که وجود آن در بسیاری از مکان ها مثل بیمارستان ها، فروشگاه ها، اغذیه فروشی ها و باشگاه ها، کارواش ،منزل محل کارو… جزو قوانین است. در بسیاری از موارد این جعبه میتواند سطح صدمه وارد شده را کاهش داده می‌تواند و یا به شما در نجات یک زندگی کمک کند. البته بسیار بهتر است در کنار داشتن جعبه کمک های اولیه  به کسب مهارت و دانش استفاده از آن نیز بپردازیم.

در صورت استفاده از جعبه، حتما در اسرع وقت محتویات استفاده شده را جایگزین کنید. همچنین هر چند ماه یک بار به بررسی تاریخ انقضا و خرابی وسایل بپردازید در صورت مشاهده هر گونه مشکل در تجهیزات جعبه، به رفع آن بپردازید و مطمئن شوید موارد استریل باز نشده باشند.

*در جعبه‌ی کمک‌های اولیه چه چیزهایی وجود دارد؟

تجهیزات داخل جعبه کمک های اولیه را می توانید از داروخانه‌ها یا فروشگاه تجهیزات پزشکی خریداری کنید و یا خودتان آن را جمع آوری کنید. اگر تصمیم دارید خودتان جعبه‌ی کمک‌های اولیه را تهیه کنید، ظرف دردار بزرگی را انتخاب کنید که البته به راحتی حمل شود و این وسایل را تهیه کرده و در آن جا دهید:

کتابچه‌ی راهنمای کمک‌های اولیه، گاز پانسمان استریل در اندازه‌های مختلف، چسب نواری، باند در اندازه‌های مختلف، باند کشی، دستمال مرطوب ضد عفونی کننده، پماد آنتی بیوتیک، محلول ضد عفونی کننده (مانند پراکسید هیدروژن)، استامینوفن و ایبوپروفن، موچین، قیچی، بسته‌های سرد فوری یکبار مصرف، دستمال الکلی، دستکش پلاستیکی غیر لاتکس،چراغ قوه با باتری اضافی، دماسنج، پتو، راه هوایی دهانی-حلقی برای استفاده در CPR یا احیا، لوسیون کالامین، آتل و
..

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید

Call Now Button