دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز

دستگاه اکسیژن ساز

زندگی مدرن و پیشرفته، بزرگ شدن بی رویه شهرها، وجود کارخانه ها و وسایل صنعتی و آلوده ساز در اطراف انسانها در چند سال اخیر، ضرورت وجود یک دستگاه اکسیژن ساز در خانه را ایجاد می کند. این دستگاه باعث مناسب سازی هوای قابل تنفس برای تمامی سنین به ویژه میانسالان و خردسالان است، همچنین درافرد سالم نیز امکان ابتلا به بیماری آسم و بیماری های قلبی را کاهش می‌دهد.

این دستگاه غلظت اکسیژن فضا را افزایش داده و باعث می شود بیمارانی با مشکلات تنفسی که در جامعه امروزی تعدادشان کم نیست، اکسیژن مورد نیاز برای ریه‌هایشان تأمین شده و به راحتی بتوانند تنفس کنند. بیماران تنفسی، ریوی، آسمی و قلبی،بیماران کرونایی،برونشیت،و…. اصلی ترین مخاطب هدف این دستگاه ها هستند و همین موضوع باعث شده تا اکسیژن ساز تبدیل به یکی از محصولات پرفروش در فروشگاه تجهیزات پزشکی شود.

این محصول در برندهای مختلفی در بازار موجود بوده و قیمت های متفاوتی را شامل می شود. در خرید این محصول بایستی به نسبت مساحت منزل و حجم دستگاه، دست به انتخاب بزنید. در بعضی مواقع دستگاه اکسیژن ساز باعث پیشگیری از نیاز به کپسول اکسیژن در آینده برای افراد سالم خواهد شد. این دستگاه ها در ظرفیت های 5، 8 و 10 لیتری و خلوص بالای ۹۳٪ و در بهترین حالت حدودا 97% موجود می باشد.

دستگاه های اکسیژن ساز در دوحالت ثابت و قابل حمل ساخته شده اند، همچنین به دو صورت پالسی یا مداوم اکسیژن سازی را انجام می دهند. در انواع از آن ها، به علت وجود سیستم تشخیص دم و بازدم، مناسب بیمارانی است که غلظت اکسیژن هوا برای آن ها امری حیاتی است.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید

Call Now Button