فروش و اجاره تجهیزات پزشکی 

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی 

فروش و اجاره تجهیزات پزشکی

با توجه به افزایش نیاز به خدمات پرستاری در منزل و خدمات پزشکی در منزل، بسیاری از افراد اقدام به اجاره یا خرید تجهیزات مورد نیاز بیمار برای منزل خود میکنند. دهقان درمان از این رو و برای راحتی استفاده کنندگان از خدماتش اقدام به فروش و اجاره تجهیزات پرستاری و پزشکی در منزل نموده است.
برای اطلاع کامل از قیمت ها و طریقه سفارش تجهیزات با شماره های شرکت  تماس حاصل نمایید تا مشاوران دهقان درمان پاسخگوی شما باشند.
تماس با شرکت خدمات

از خانه خارج نشوید
از خدمات درمانی مراقبتی دهقان درمان در منزل خود بهره مند شوید
انواع تجهیزات پزشکی در منزل
تجهیزات معرفی شده در ایکون های معرفی شده مهم ترین تجهیزات پزشکی و پرستاری در منزل هستند شما میتوانید بسته به نیاز به خرید یا اجاره برای مدتی اقدام نمایید.
* تجهیزات پزشکی به کلیه ملزومات و دستگاه هایی که به صورت مبتدی و تخصصی در پیشگیری و تشخیص و درمان و کاهش بیماری ها به کمک انسان می آید گفته می شود. بعضی از این تجهیزات تا آخر عمر همراه بیمار بوده و برای ادامه حیات به او کمک می کند که شامل انواع ابزار و ماشین آلات کاشتنی ، معرف ها ، کالیبراتورهای آزمایشگاهی، وسایل بهداشتی و خدمات پزشکی و امکانات دندانپزشکی می شود و گاهی نیز نرم افزارهای پزشکی را در بر می گیرد.
گاهی در اثر نبودن این تجهیزات جان بیماران به خطر می افتد. بنابراین می توان گفت هدف اصلی ساخت و استفاده از این تجهیزات، سلامت انسانها و کمک به روند بهبود بیماران است و همین امر باعث اهمیت زیادی این تجهیزات در علم پزشکی شده اند.

خرید یا اجاره تجهیزات پزشکی در منزل
همانگونه که گفته شد برخی از بیماران یا سالمندان یا افراد دچار نقص عضو را در محیط های خانه و یا محیطی که به صورت طولانی در آنجا حضور دارند، نگه داری می کنند. طبیعتا نگه داری از این بیماران نیازمند به برخی از تجهیزات پزشکی و همچنین تجهیزات بهداشتی است که باید اجاره یا خریداری شوند. استفاده از این امکانات علاوه بر حفظ سلامتی، باعث صرفه جویی بسیاری در عدم نیاز به مراقبت های پزشکی در خارج از منزل می شود و بسیار به صرفه است. در کنار این تجهیزات گاهی به وجود فردی برای کمک به بیمار یا سالمند نیاز است که می تواند از اعضای خانواده یا پرستار عادی یا حرفه ای باشد
اجاره یا خرید این تجهیزات اقدامی هوشمندانه است و به طور  کل می توان از کارایی آن در خصوص تشخیص، پیشگیری، درمان، توانبخشی، ادامه حیات، تناسب اندام، چک آپ و غیره نام برد.
قیمت وسایل پزشکی و پرستاری در منزل 1402
به علت متنوع بودن هر کدام از این تجهیزات نمی توان قیمت مقطوعی برای آن ها بیان کرد زیرا با در نظر گرفتن برند شرکت سازنده این وسایل، نوع و جنس تجهیزات، کهنه یا نو بودن آن ها، استحکام و مقاومتشان، کشور سازنده آن ها و… قیمت ها متفاوت می شوند. هزینه اجازه تجهیزات بسیار به صرفه تر از خرید آنها است که در موارد گران قیمت اجاره آنها توصیه میشود که بعد از اتمام نیاز میتوان آن را پس داد، که البته در مواقعی که طولانی مدت به یک وسیله نیاز باشد خرید آن بهتر است.
بصورت شبانه روزی
برای استفاده از خدمات دهقان درمان  میتوانید شماره تماس خود را وارد کنید تا ما در اولین فرصت با شما تماس بگیریم.
وجود تجهیزات پزشکی لازم در منزل،چه اهمیتی دارند؟
عدم تحرک و کمبود ورزش، زندگی تحت فشار، وجود آلاینده ها و … عوامل ایجاد بیماری‌های شایعی مانند دیابت، فشار خون، چاقی و بیماری‌های قلبی هستند. همه‌ی افراد باید هر روز یا حداقل هفته ای یا دو هفته ای یک بار از وضعیت جمسانی خود خبردار شوند بنابراین کاملا ضروری است که به طور منظم چهار علایم حیاتی در سیستم بدن یعنی دمای بدن، فشار خون، ضربان قلب و میزان تنفس را کنترل کنید. بررسی مداوم سطح قند خون و تغییرات وزن بدن نیز به همان اندازه مهم است.
برای مقابله با اتفاقات اورژانسی لازم است برخی تجهیزات پزشکی را در خانه داشته باشید تا در مواقع لزوم برای ارزیابی وضعیت اولیه‌ی بیمار، از آن‌ها استفاده کنید مانند جعبه کمک های اولیه.
همچنین دستگاه هایی برای کمک به ادامه حیات در معلولین و بیماران، ناتوان ها و سالمندان ساخته شده که در منزل به کمک آن ها آمده و زندگی را برایشان راحت تر و سلامتی را سهل الوصول تر می نمایند. این موضوع، نیاز به افزایش آگاهی در مورد تجهیزات پزشکی لازم در خانه و نحوه‌ی استفاده از آن‌ها را افزایش داده است.
*فواید وجود تجهیزات پزشکی در منزل
• پیشگیری از ابتلا به بیماری، درمان، تسکین و کنترل بیماری (مزمن یا حاد)

• کاهش و درمان صدمات ناشی از بیماری ها یا جراحی های سنگین
• استریل شدن ابزار و محیط های آلوده و جلوگیری از شیوع بیماری
• کاهش و از بین بردن درد و بازگشت توان حرکتی و گاهی پیشگیری از جراحی
• چکاپ به موقع و مداوم
• حمایت و پشتیبانی و گاهی درمان معلولیت یا صدمه در فرد آسیب دیده و کمک به ادامه فرآیند حیات
• کاهش هزینه ها به علت کمتر شدن نیاز مراجعه به بیمارستان
*نکات مهم قبل از اجاره کردن تجهیزات پزشکی
• قبل از اینکه بخواهید دستگاهی را اجاره کنید، حتما به نکات زیر توجه کنید تا بتوانید انتخاب درستی برای بیمار خود داشته باشید. در غیر این صورت، کاری که انجام می دهید فایده ای ندارد و پشیمان خواهید شد.
• حتما معتبرترین مراکز و شرکت ها را برای اجاره کردن دستگاه های پزشکی انتخاب کنید.
• از کارشناس مجموعه بخواهید که کیفیت و استانداردهای دستگاه را به شما توضیح دهند.
• در زمان تحویل دستگاه، ابتدا آن را تست کنید و سپس اجاره کنید. گاهی دستگاه خراب است و خود شرکت هم مطلع نیست.
• حتما با پزشک مشورت کنید و ببینید برای بیمار شما چه دستگاهی و با چه امکاناتی را باید انتخاب کنید.
• تجهیزات پزشکی قابل اجاره براساس فاکتورهایی مانند وزن، سن، جنسیت، نوع بیماری و طول دوره درمان فرد بیمار ارزیابی می شوند. این موارد را فراموش نکنید.
• بعضی از تجهیزات پزشکی نیاز به یک سری قطعات مصرفی دارند که باید آن ها را نیز اجاره کنید.
تجهیزات بیمارستانی در منزل
اگر قصد مراقبت از بیمار خود را در منزل دارید، به یک سری تجهیزات بیمارستانی نیاز خواهید داشت که بتوانید این کار را به بهترین شکل انجام دهید. تجهیزات پزشکی و پرستاری که دهقان درمان در اختیار شما قرار می دهد، از با کیفیت ترین محصولات هستند که شما را تا آخر یاری می دهند.
09129615938     02126306561
فروش و اجاره تجهیزات پزشکی در منزل تهران
شرکت دهقان درمان توانایی ارسال تجهیزات پزشکی  خود را به سراسر تهران در کوتاه ترین زمان دارد. اگر برای بیمار خود نیاز به خرید و اجاره تجهیزات دارید  کافی است با این شماره ها تماس بگیرید و نیاز خود را اعلام نمایید
09129615938    02126306561

مزیت های شرکت دهقان درمان:
مدیریت تخصصی
نظارت شبانه روزی مسئول فنی
نظارت مستقیم وزارت بهداشت و درمان
رویکرد علمی در پرستاری
قیمت مناسب خدمات
پرستار خصوصی در منزل
پاسخگویی شبانه روزی
پشتیبانی آنی پزشکی و پرستاری
مشاوره تلفنی آنی با متخصصین

پرسش های متداول در رابطه با تجهیزات پزشکی در منزل
خرید تجهیزات پزشکی بهتر است یا اجاره آن؟
بسته به نوع تجهیزات و استفاده متفاوت است. برخی تجهیزات گران قیمت که باید برای مدتی استفاده شوند را بهتر است اجاره کرد اما اگر از آن دستگاه باید طولانی مدت استفاده شود بهتر است آن را خرید.
چگونه میتوان از کیفیت این تجهیزات مطمئن بود؟
در مرکز دهقان درمان تمام وسایل و تجهیزات از کیفیت بالا و استاندارد برخوردارند که برای هر شرایطی سازگاری بالایی دارند.
آیا میتوان پس از استفاده این تجهیزات را پس داد؟
بله در صورتی که تجهیزاتی مانند تخت بیمارستانی را اجاره کرده باشید، بعد از مدتی که دیگر نیازی به آنها نداشتید میتوانید آنها را پس بدهید.

  • اشتراک گذاری:

دیدگاه خود را درج کنید

Call Now Button